این مجموعه شما را به خرید بهترین اجاق گاز دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گاز دو شعله رومیزی قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع اجاق گاز دو شعله در بازاربهترین مارک گاز دو شعله رومیزی قیمت ارزانگاز دو شعله رومیزی استیل و شیشه ایگاز دو شعله رومیزی لعابیقیمت اجاق گاز دو شعله رومیزی لعابی معمولیقیمت ارزانترین گاز رومیزی
گاز دو شعله رومیزی قیمت

گاز دو شعله رومیزی اجاق گاز صنعتی با قیمت ارزان توکار و رومیزی قدیمی به صورت عمده با قیمت رقابتی عرضه می شود. گاز دو شعله رومیزی قیمت مناسب در انواع مدل ها + گارانتی تضمینی. قیمت گاز دوشعله رومیزی ساده و ترموکوپل دار.

گاز دو شعله رومیزی قیمت

انواع اجاق گاز دو شعله در بازار

به طور کلی اجاق گاز  و اجاق گاز فردار استیل در انواع تک شعله، دو شعله، سه شعله، چهار شعله و پنج شعله تولید می گردد. هر کدام از این اجاق گاز ها نیز خود در انواع مدل ها و طرح تولید و در بازار عرضه می شوند.

اجاق گاز های رومیزی در بازار ایران در انواع مختلفی تولید می شوند. این نوع اجاق گاز به دلیل اشغال فضای کمتر، فروش خوبی دارد و خریداران با توجه به سلیقه خود، اجاق گاز دوشعله مورد نظر خود را انتخاب می کنند. در ادامه با انواع اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت دو شعله آشنا خواهید شد.

  1. اجاق گاز رومیزی دو شعله
  2. اجاق گاز صفحه ای دو شعله
  3. اجاق گاز برقی دو شعله
  4. اجاق گاز مسافرتی دو شعله

گاز دو شعله رومیزی قیمت

اجاق گاز رومیزی ۲ شعله: این نوع اجاق گاز ساده بوده و به صورت لعابی تولید می گردد. بدون ترموکوپل بوده و در صورت نیاز خریدار، ترموکوپل نیز به آن نصب می شود. محصولات اجاق گاز دوشعله ای رومیزی این مجموعه با یک سال گارانتی در سطح کشور عرضه می گردد.

البته نوع دیگری از اجاق گاز دو شعله ای رومیزی وجود دارد که جدید تولید می شود و جنس صفحه شیشه ای و استیل دارد. که اغلب خریداران خوبی نیز دارد.

 

اجاق گاز صفحه ای دو شعله: اما در مقابل اجاق گاز دو شعله رو میزی، اجاق گاز دو شعله صفحه ای یا اجاق گاز دو شعله توکار وجود دارد که به صورت توکار روی کابینت قرار می گیرد و در انواع استیل و شیشه ای تولید می گردد. گاز رومیزی دو شعله استیل نسبت به انواع اجاق دو شعله هم کیفیت و هم قیمت بالاتری دارد.

اجاق گاز دو شعله شیشه ای نیز در رنگ های سفید و مشکی تولید می گردد.
اغلب گارانتی اجاق گاز دو شعله، ۲ ساله بوده و در کیفیت های متنوعی در کشور تولید می گردد.

 

اجاق گاز برقی دو شعله: اجاق گاز ۲ شعله برقی دارای برند های ایرانی و خارجی در بازار ایران است. جنس صفحه این اجاق گاز از شیشه نشکن بوده و بسیار باکیفیت است و در مناطقی که دسترسی به گاز وجود ندارد، بهترین گزینه است.

 

اجاق گاز مسافرتی دو شعله: از دیگر انواع اجاق گاز دوشعله رومیزی، می توان به نوع مسافرتی اشاره کرد که فروش خوبی دارد و در طرح های متنوعی تولید می گردد. از پر مصرف ترین نوع آن می توان به اجاق گاز مسافرتی سامسونتی اشاره کرد.

گاز دو شعله رومیزی قیمت

بهترین مارک گاز دو شعله رومیزی قیمت ارزان

اجاق گاز دو شعله رومیزی از جمله لوازم ضروری برای مکان های مختلف است، که در خرید آن باید به موارد زیادی دقت کرد که از جمله می توان به مارک و برند آن اشاره کرد.

در بازار ایران برند های بسیاری اجاق گاز تولید و عرضه می کنند.
که از جمله می توان به برند های اخوان، استیل البرز، بیمکث، اسنوا، داتیس، شعاع گاز و.‌.. اشاره کرد که اجاق دو شعله رومیزی، تک شعله، سه شعله، چهار شعله و… تولید می کنند.

اجاق گاز دو شعله رومیزی یا گاز رومیزی معمولی که جزو پرفروش ترین اجاق گاز ها به شمار می رود، علاوه بر مصارف خانگی، برای ادارات و مراکز تجاری نیز بهترین گزینه است. چرا که هم کیفیت خوبی دارد و هم دارای قیمت مناسبی است.
اگر شما هم به دنبال خرید اجاق گاز رومیزی دو شعله لعابی هستید که کیفیت بالایی دارد، با این مجموعه تولیدی در ارتباط باشید.

گاز دو شعله رومیزی قیمت

گاز دو شعله رومیزی استیل و شیشه ای

در بخش فوق که با بهترین مارک های اجاق گاز آشنا شدیم، حال به بررسی انواع اجاق گاز دو شعله در بازار خواهیم پرداخت.

اجاق گاز استیل و شیشه ای یا گاز توکار دو شعله از جمله انواع اجاق گازهای دو شعله جدید در بازار ایران است، که به صورت توکار و روکار در کشور تولید می گردد.

گاز رو میزی دو شعله شیشه ای محصولی است که تنوع طرح بالایی دارد و در ابعاد استاندارد تولید می شود. اغلب ابعاد گاز دو شعله رومیزی ۵۲*۳۳ است. البته این عدد می تواند در برند های مختلف متفاوت باشد.
اما به طور کلی در این ابعاد تولید می گردد. هم گاز ۲ شعله استیل و هم مدل شیشه ای.

از جمله ویژگی های این نوع از اجاق گاز های دو شعله می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. جنس بدنه ضد خش و ضد حرارت
  2. زیبایی مدرن و شیک
  3. ایمنی بالا
  4. راندمان حرارتی بالا
  5. مصرف انرژی کمتر
  6. کم حجم
  7. و…

گاز دو شعله رومیزی قیمت

گاز دو شعله رومیزی لعابی

گاز دو شعله رومیزی لعابی، نوع دیگری از اجاق گاز های رومیزی با تعداد شعله کم است که قیمت گاز دوشعله پایین تر از مدلهای دیگر است.. جزو مدل های قدیمی به شمار می رود و بیشتر در مراکز اداری و مسافرخانه ها از آن استفاده می شود.

ایران یکی از تولید کننده های مدل های متنوع آن است که علاوه بر نیاز بازار، صادرات آن را نیز انجام می دهد.
عرضه مستقیم انواع اجاق گاز رومیزی دوشعله استیل، شیشه ای و لعابی با تخفیف ویژه توسط این مجموعه تولیدی از تهران انجام می گیرد.

گاز دو شعله رومیزی قیمت

قیمت اجاق گاز دو شعله رومیزی لعابی معمولی

قیمت اجاق گاز دو شعله معمولی و ترموکوپل دار، به عوامل بسیاری بستگی دارد. که از جمله می توان به برند و کیفیت قطعات آن اشاره کرد.
چرا که هر تولید کننده از قطعاتی با کیفیت متفاوت برای تولید محصولات خود استفاده می کند که این امر در نهایت موجب تولید محصولی با کیفیت متفاوت می شود.

اجاق گاز دو شعله لعابی با قیمت مناسب در رنگ های سفید و مشکی تولید و وارد بازار می گردد. این مجموعه عرضه اجاق گاز دو شعله معمولی را به صورت عمده و تکی در سراسر کشور ارائه می کند.

اجاق گاز ۲ شعله رومیزی با بدنه لعابی و سرشعله های کوچک، متوسط و بزرگ طراحی می شود. اجاق رومیزی دو شعله هم به صورت پایه دار و هم بدون پایه تولید می گردد.

امروزه علاوه بر مدل لعابی، گاز رومیزی دو شعله شیشه ای نیز تولید می شود که به صورت روکار مورد استفاده قرار می گیرد که اغلب به صورت ۲ شعله و ۳ شعله تولید می شود.

قیمت اجاق گاز رومیزی ساده دو شعله با ویژگی ها و مشخصات فنی آن مشخص و تعیین می شود. قیمت اجاق گاز دو شعله پایه دار نسبت به مدل های بدون پایه و قیمت اجاق برقی دو شعله کاملا متفاوت است.

اگر به دنبال بهترین گاز رومیزی ۲ شعله رومیزی هستید، با مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت ارزانترین گاز رومیزی

گاز دو شعله ارزان، هم در مدل گازهای رومیزی قدیمی و هم گاز های شیشه ای و استیل توکار ارائه می شود.
تولید کننده های انواع گاز دوشعله، محصولات خود را به توجه به امکاناتی که دارند و قطعاتی که برای تولید آن ها استفاده شده است، طبقه بندی می کنند. معمولا مدلهایی که امکانات کمتری دارند، با قیمت ارزان و مناسبی در بازار عرضه می شوند. قیمت گاز رومیزی قدیمی پایین تر از همه ی مدلهاست.

برای مثال قیمت اجاق گاز رومیزی دو شعله ترموکوپل دار بالاتر از مدل های بدون ترموکوپل است.

اجاق گاز دو شعله رومیزی شیشه ای و استیل هم به صورت ترموکوپل دار و هم بدون ترموکوپل تولید می شود. همچنین گاز رو کابینتی قدیمی لعابی نیز، هم به صورت ترموکوپل دار و هم بدون ترموکوپل تولید و ساخته می شود.

جهت دریافت قیمت گاز رومیزی دو شعله با مدیریت مجموعه تماس بگیرید.

مهدی پنجی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
mobile icon مدیر مجموعه: 09199819936

این مجموعه شما را به خرید بهترین اجاق گاز دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید