این مجموعه شما را به خرید بهترین اجاق گاز دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گاز رومیزی سه شعله قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

گاز سه شعله قدیمیمشخصات اجاق گاز سه شعله رومیزیگاز رومیزی سه شعله از کجا بخریم؟قیمت اجاق گاز سه شعله رومیزیقیمت اجاق گاز سه شعله پایه دارخرید گاز رومیزی سه شعله
گاز رومیزی سه شعله

خرید گاز رومیزی سه شعله با ابعاد کوچک و بزرگ به صورت ✅ آنلاین و حضوری + گاز سه شعله پایه دار، گاز سه شعله رومیزی، گاز رومیزی روکار پایه دار، گاز سه شعله رومیزی بدون پایه جنس لعابی و به قیمت عمده ✅ در تهران و سراسر کشور. در این سایت با ۵۰% تخفیف به فروش می رسد.

قیمت اجاق گاز سه شعله

گاز سه شعله قدیمی

گاز ۳ شعله قدیمی با نام های مختلف در بازار شناخته شده است. از جمله می توان به گاز سه شعله پایه دار، گاز رومیزی پایه دار، گاز رومیزی روکار، گاز رومیزی روکار پایه دار و… اشاره کرد. تمامی این کلمات به گاز ۳ شعله ساده لعابی اشاره دارد.

این مدل اجاق گاز کاملا ساده است و بدون فندک و ترموکوپل ساخته میشود. البته وجود دارد تولیدکننده هایی که اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت سه شعله لعابی را، ترموکوپل دار نیز تولید می کنند. اما این مدل قیمت بسیار بالایی دارد.

خرید گاز سه شعله رومیزی ساده با قیمت بالا، برای برخی از خریداران شاید صرفه اقتصادی نداشته باشد. شما می توانید گاز رومیزی ۳ شعله لعابی ساده با قیمت مناسب را انتخاب کنید.

یک نکته مهم که باید به آن توجه داشته باشید، این است، اگر قیمت گاز سه شعله برای شما مهم است، پس مدل بدون فندک و ترموکوپل را تهیه کنید. اما اگر برای شما ایمنی در الویت بالاتری نسبت به قیمت قرار دارد، بنابراین اجاق گاز رومیزی سه شعله لعابی ترموکوپل دار، گزینه مناسبی است.

مشخصات اجاق گاز سه شعله رومیزی

انواع اجاق گاز رومیزی لعابی به صورت دو شعله و گاز رومیزی سه شعله تولید می شوند. هم برای مصارف خانگی و هم مصارف اداری بسیار مناسب هستند. چرا که ابعاد کوچکی دارند، قابل حمل هستند، قابل تنظیم با گاز شهری و گاز کپسولی، حجم کم، قیمت مناسب، راحتی در استفاده و… از ویژگی های مهم گاز رومیزی روکار لعابی می باشد.

روکش لعابی عالی گاز سه شعله و دو شعله، این نوع از اجاق گاز ها را قابل شستشو نیز کرده است.

اگر به محصولات هم رده این نوع از اجاق گاز دقت کرده باشید، هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت بسیار باصرفه تر است. قیمت گاز سه شعله رومیزی بسیار مناسب تر و ارزان تر از مدل های دیگر است.
طول عمر بالا و طراحی های جدید برای اجاق گاز های لعابی پایه دار و بدون پایه، یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصولات به شمار می رود.

علاوه بر موارد فوق، سایر مشخصات اجاق گاز سه شعله رومیزی، به شرح زیر است.

  1. دارای سایز های متنوع
  2. دارای مدل های پایه دار و بدون پایه
  3. تولید شده در رنگ سیاه و سفید
  4. مناسب برای شرکت های مختلف
  5. ساده و استفاده راحت از آن

خرید اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت سه شعله با مشخصات فوق را از طریق این مجموعه می توانید سفارش دهید.

گاز رومیزی سه شعله - قیمت اجاق گاز سه شعله پایه دار

گاز رومیزی سه شعله از کجا بخریم؟

امروزه استفاده از اجاق گاز های بزرگ بسیار کاهش یافته و افراد بیشتر به سمت اجاق گاز های رومیزی و کوچک روی آورده اند. چرا که هم فضای کمی را اشغال می کنند و هم قابل حمل هستند. علاوه بر مدل های رومیزی گاز سه شعله، امروزه مدل های صفحه ای گازی و برقی از گاز رومیزی ۳ شعله نیز در بازار عرضه می شود.
قیمت مناسب و حجم کم، از ویژگی های مهم این مدل از اجاق گاز ها به شمار می رود.

اما از کجا می توان بهترین اجاق گاز رومیزی ساده خریداری کرد؟

اجاق گاز های رومیزی ساده یا گاز لعابی، در مدل های تک شعله، دو شعله و سه شعله طراحی و ساخته می شوند. جنس بدنه لعاب سفید و مشکی از مشخصات آن هاست.
البته علاوه بر مدل های لعابی، مدل شیشه ای اجاق گاز های رومیزی یا روکار نیز وجود دارد که قیمت بالایی نسبت به مدل لعابی دارند. اما دارای طراحی شیکی هستند. همچنین دارای ترموکوپل و فندک نیز می باشند. ترموکوپل ایمنی گاز های سه شعله را افزایش می دهد.

شما اجاق گاز لعابی خود را از مراکز زیر به راحتی سفارش دهید.

  1. سایت های فروش
  2. شرکت های بازرگانی
  3. مراکز پخش عمده
  4. فروشگاه های بزرگ
  5. کارخانه جات تولید

هر کدام از مراکز فوق، شرایطی برای فروش اجاق گاز رومیزی و صفحه ای دارد. شما با مراجعه و برقراری ارتباط با هر کدام از آن ها، می توانید اجاق گاز مورد نیاز خود را تهیه کنید.

قیمت اجاق گاز سه شعله رومیزی

قیمت گاز سه شعله مانند سایر محصولات به عوامل زیادی از جمله عوامل زیر بستگی دارد.

  • کیفیت
  • برند
  • امکانات
  • کیفیت قطعات
  • ویژگی ها
  • رنگ
  • جنس بدنه
  • ایمنی
  • مدل

هر کدام از این فاکتور ها به صورت مستقیم در قیمت اجاق گاز سه شعله تاثیر دارد. چرا که هر کدام از این موارد که در اجاق گاز لحاظ می شود، نیاز به هزینه دارد.

گاز سه شعله قیمت مناسب و ارزان را می توانید از مراکز فروش آنلاین به راحتی تهیه کنید.

قیمت اجاق گاز سه شعله پایه دار

گاز رو میزی سه شعله ساده و لعابی به صورت پایه دار و بدون پایه طراحی می شود. که مدل های پایه دار خود به دو صورت پایه بلند و پایه کوتاه تولید می شوند.

هر کدام از این اجاق گازهای سه شعله، دارای مدل متفاوتی هستند، که این موضوع در قیمت آن ها نیز تاثیر دارد.

جهت دریافت قیمت اجاق گاز سه شعله ساده رومیزی به صورت به روز، با مدیریت در ارتباط باشید.

خرید گاز رومیزی سه شعله

آیا به دنبال خرید گاز سه شعله رومیزی قیمت مناسب هستید؟ اجاق سه شعله رومیزی را برای چه کاربردی می خواهید؟

اجاق گاز سه شعله رومیزی از جنس لعابی، برای کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله می توان به استفاده در بالکن آپارتمان ها، مسافرخانه ها، شرکت های اداری، باغ، کانکس ها و… اشاره کرد.

اگر شما هم یک اجاق گاز رومیزی سه شعله با ابعاد مناسب و قابل حمل می خواهید، که بتوانید در هر مکانی از آن استفاده کنید، گازرومیزی سه شعله لعابی در رنگ های سفید و مشکی و مدل های پایه دار و بدون پایه، بهترین انتخاب برای شماست.

انواع گاز سه شعله ایرانی به صورت ترموکوپل دار و بدون ترموکوپل تولید می شود. حین سفارش می توانید این را نیز بیان کنید که می خواهید با ترموکوپل باشد یا نه.

مهدی پنجی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
mobile icon مدیر مجموعه: 09199819936

این مجموعه شما را به خرید بهترین اجاق گاز دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید