این مجموعه شما را به خرید بهترین اجاق گاز دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت اجاق گاز ۴ شعله ایرانی به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

اجاق گاز مناسب چه ویژگی هایی دارد؟قیمت اجاق گاز ۴ شعله ایرانی چقدر است؟
قیمت اجاق گاز 4 شعله ایرانی

اجاق گاز ۴ شعله از جمله اجاق گاز های کاربردی و کم حجم به شمار می رود که از قطعات باکیفیت نیز می شود. ابعاد اجاق گاز ۴ شعله این شرکت به صورت ۴۸٫۵۰ در ۵۶٫۵۰ سانتیمتر می باشد. که دارای گارانتی ۲ ساله نیز می باشد. تلویزیون سامسونگ ۵۰ اینچ فورکی اسمارت و جنس استیل درجه یک و ضد خش آن، این محصول را بسیار متمایز کرده است. قیمت اجاق گاز ۴ شعله ایرانی به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت اجاق گاز 4 شعله ایرانی

اجاق گاز مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که می دانید اجاق گاز توکار، انواع مختلفی دارد و هر کدام با توجه به مدل خاص خود، ویژگی های متفاوتی نیز دارند. به همین دلیل حین خرید بهترین اجاق گاز توکار یا صفحه ای ویژگی ها و نکات مهم رو مورد بررسی قرار دهید و سپس خرید خود را قطعی کنید.
برخی از ویژگی های یک اجاق گاز خوب به شرح زیر است.

  1. تعداد و اندازه سر شعله: انواع اجاق گاز در بازار به صورت ۱ شعله، ۲ شعله، ۳ شعله، ۴ شعله، ۵ شعله و ۶ شعله وجود دارد و هر کدام اندازه های متفاوتی دارند. می توان گفت هر چقدر تعداد شعله ها بیشتر می شود، ابعاد آن نیز افزایش می یابد. بنابراین شما می توانید با توجه به فضای آشپزخانه خود، اجاق گاز با تعداد شعله مناسب خریداری کنید.
  2. فندک: فندک یکی از کاربردی ترین قطعاتی است که در اجاق گاز ها به کار می رود و شما به کمک آن به راحتی می توانید هر کدام از شعله ها را روشن کنید. در اجاق گاز های باکیفیت، اغلب از فندک های مرغوب استفاده می شود.
  3. ترموکوپل: از مهمترین ویژگی های اجاق گاز توکار، وجود ترموکوپل است که با وجود آن اگر بر اثر باد یا سر رفتن غذا شعله خاموش شود، جریات گاز نیز قطع شده و در فضا پخش نمی شود. اجاق گاز های جدید در بازار، اغلب مجهز به ترموکوپل هستند.
  4. چدن: این مورد نیز اگر با دقت بررسی شود، بدون شک بهترین نوع اجاق گاز را خریداری خواهید کرد. کیفیت چدن ها و میزان مقاومت آن ها، به راحتی قابل تشخیص است.

قیمت اجاق گاز 4 شعله ایرانی

قیمت اجاق گاز ۴ شعله ایرانی چقدر است؟

اگر به بازار مراجعه کرده باشید حتما می دانید که قیمت اجاق گاز نیز نوساناتی دارد و جهت دریافت قیمت، باید به صورت روزانه اقدام کرد.
اما قیمت اجاق گاز ۴ شعله ایرانی، چقدر است؟

قیمت اجاق گاز به عوامل بسیاری بستگی دارد. که در بخش قبلی به هر کدام از آن ها اشاره شد.
که در این بخش نیز به هر کدام اشاره خواهیم کرد.

  • تعداد شعله
  • ترموکوپل
  • فندک
  • جنس صفحه
  • چدن

تولید کننده های اجاق گاز و تلویزیون سامسونگ ۴۹ اینچ منحنی اسمارت باکیفیت، از بهترین نوع این قطعات برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. اگر به دنبال ارزانترین اجاق گاز عمده هستید، با کارشناس فروش این مجموعه ارتباط بگیرید.

مهدی پنجی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
mobile icon مدیر مجموعه: 09199819936

این مجموعه شما را به خرید بهترین اجاق گاز دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید