این مجموعه شما را به خرید بهترین اجاق گاز دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید اجاق گاز از تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

اجاق گاز چیست؟ و چه مدل هایی دارد؟انواع اجاق گازها بر اساس طراحی چند نوع‌ اند؟ملاک انتخاب یک اجاق گاز خوب چیست؟نکات مهمی که برای خرید اجاق گاز باید بدانیدمیزان تولید اجاق گاز در ایرانکدام کشور ها به ایران سرشعله اجاق گاز می فروشند؟محبوب ترین اجاق گاز های بازار کدامند؟قیمت اجاق گاز ایرانیقیمت اجاق گاز ایتالیاییمرکز خرید اجاق گاز در تهران
خرید اجاق گاز

خرید اجاق گاز در مدل های مختلف در بازار تهران امکان پذیر است. خرید مستقیم اجاق گاز از تولید کننده فرصت خرید اجاق گاز با قیمت ارزان را برای شما فراهم می کند. با راهنمای خرید اجاق گاز شما به راحتی می توانید یک اجاق گاز مناسب انتخاب کنید.

ایران یکی از تولید کنندگان انواع اجاق گاز است. اما علاوه بر اجاق گاز های ایرانی، اجاق گاز ایتالیایی، چینی و ترکیه ای نیز در بازار اجاق گاز ایران وجود دارند. این کشور ها اجاق گاز هایی با کیفیت بالا و قیمت بالا وارد بازار های جهانی می کنند.

در صورتی که اجاق گاز خوب ایرانی با قیمت مناسب، یک انتخاب هوشمندانه برای شما خواهد بود. چرا که هم کیفیت خوبی دارد و هم از نظر قیمت، مقرون به صرفه می باشد.

اجاق گاز چیست؟ و چه مدل هایی دارد؟

اجاق گاز وسیله ای است که جزو نیاز های اولیه انسان به شمار می رود. از اجاق گاز برای پختن و گرم کردن غذا استفاده می شود. تولیدکنندگان این محصول، روز به روز در تولید اجاق گاز تنوع ایجاد کرده و همسو با نیاز های خریداران، حرکت می کنند. به طوری که شما می توانید امروزه تنوع بالایی را در بازار اجاق گاز مشاهده کنید.

شاید این سوال برای شما هم پیش آید که علاوه بر اجاق گاز، لوازم دیگری برای پختن و گرم کردن غذا وجود دارد، چرا اجاق گاز استفاده بیشتری دارد؟
راحتی استفاده و مضر نبودن اجاق گاز، یکی از مهمترین دلایل استفاده بسیاری از مردم از اجاق گاز می باشد.

در ادامه با انواع مدل های اجاق گاز آشنا خواهید شد.

انواع اجاق گاز

انواع اجاق گازها بر اساس طراحی چند نوع‌ اند؟

انواع اجاق گاز را می توان از جهات مختلف مورد بررسی قرار داد. یکی از تقسیم بندی هایی که برای انواع اجاق گاز وجود دارد، طرح اجاق گاز است.

انواع اجاق گاز از نظر طرح به شرح زیر است.

  • اجاق گاز فردار
  • اجاق گاز طرح فر
  • اجاق گاز رومیزی
  • اجاق گاز صفحه ای
  • اجاق گاز برقی
  • اجاق گاز لعابی
  • اجاق گاز مسافرتی

یکی از بهترین مشخصات یک اجاق گاز خوب، کیفیت بالای آن برای کاربردی است که ساخته شده است. برای مثال یک اجاق گاز مسافرتی باید کیفیت لازم برای استفاده در سفر را داشته باشد. گاز استفاده شده برای آن کافی باشد و بتوان در طول سفر براحتی از گاز مورد نظر استفاده کرد.

بنابراین نمی توان گفت گاز رومیزی نسبت به صفحه ای کیفیت بالاتری دارد. باید اجاق گاز مورد نظر را نسبت به کاربرد آن مورد بررسی قرار داد.

اجاق گاز فردار

اجاق گاز فردار: اجاق گاز های فردار یکی از متداول ترین اجاق گاز های مورد استفاده در خانه هاست. که هم مدل قدیمی دارند و هم مدل جدید. مدل های قدیمی یک فر ساده با شعله های کاملا ساده داشتند. اما مدل های جدید علاوه بر فر پیشرفته دارای کباب پز و بخش مجزا برای ماهی تابهنیز هستند. مدل های جدیدتر در بازار ایران بیشتر خارجی هستند.

انواع اجاق گاز مبله در بازار به صورت گازی، برقی و گازی و برقی است. که شما با توجه به نیاز خود می توانید انتخاب کنید که کدام را بخرید. گاز های فردار وزن سنگینی دارند و به صورت ۴ شعله و ۵ شعله تولید می شوند.

اگر بخواهیم اجاق گاز فردار را با گاز های صفحه ای مقایسه کنیم، می توان گفت تنوع مدل کمتری را می توان در اجاق گاز های فردار مشاهده کرد.
اگر از نظر فضا محدودیتی ندارید، خرید اجاق گاز فردار گزینه خوبی برای شماست.

گاز طرح فر مبله

اجاق گاز طرح فر: اجاق گاز ها در مدل های متنوع طراحی می شوند. استفاده از هر کدام از مدل ها به سلیقه و البته بودجه شما بستگی دارد.
اجاق گاز های ایستاده یا مبله در دو مدل طراحی می شوند.

  1. طرح فر
  2. فردار

مدل های طرح فر جزو اجاق گاز های ساده و قیمت مناسب بازار هستند. اگر به یک اجاق گاز قیمت مناسب و ارزان نیاز دارید که مبله باشد، بهترین گزینه برای شما اجاق گاز طرح فر ارزان قیمت است.

در گذشته فقط مدل ساده اجاق گاز طرح فر تولید می شد. اما امروزه به صورت صفحه استیل و شیشه تولید می شود.
قیمت اجاق گاز طرح فر ارزان به جنس بدنه، جنس صفحه، ترموکوپل و سایر قطعات بستگی دارد.

گاز رومیزی شیشه ای

اجاق گاز رومیزی: اجاق گاز رومیزی ساده یکی از اجاق گاز های مدل قدیمی در بازار است. که امروزه در جدیدترین مدل ها نیز تولید می شوند. اغلب به صورت دو شعله و سه شعله طراحی و ساخته می شوند.
اجاق گاز های رومیزی بیشتر به صورت لعابی بودند، اما امروزه به صورت شیشه ای نیز تولید می شوند. به عبارت دیگر جدیدترین مدلهای اجاق گاز های رومیزی به صورت به صورت شیشه ای هستند که برخی مدل ها مجهز به ترموکوپل و برخی مدل ها بدون ترموکوپل اند.

خرید اجاق گاز دو شعله و سه شعله رومیزی با قیمت ارزان و مناسب به صورت مستقیم از کارخانه توسط این مجموعه امکان پذیر می باشد.

شاید این مدل اجاق گاز ها، ساده به نظر برسد، اما کاربردهای بسیاری دارند. برای مثال در مکانهای مختلف مثل خوابگاه ها، مسافرخانه ها، تهیه غذا، آبدارخانه ها و غیره از این محصول سبک و قابل حمل استفاده می شود.

گاز صفحه ای توکار

اجاق گاز صفحه ای: اجاق گاز صفحه ای که به اسم اجاق گاز توکار نیز شناخته شده است از پرفروش ترین اجاق گازها به شمار می رود که امروزه در هر آشپزخانه ای اجاق گاز صفحه ای دیده می شود. این محصول هم توسط برندهای داخلی و هم برندهای خارجی طراحی و تولید می شود.

از نظر قیمت، اجاق گاز صفحه ای ایرانی ارزان تر از اجاق گاز صفحه ای خارجی است. اما امکاناتی که اجاق گازهای صفحه ای خارجی دارند بیشتر از مدل های ایرانی است. شایان ذکر است اجاق گاز های ایرانی با توجه به کیفیتی که دارند علاوه بر بازار داخل، در بازارهای صادراتی نیز مشتری های خود را دارند.

کشورهای همسایه از مقاصد اصلی صادرات اجاق گاز های صفحه ای ایرانی به شمار می‌رود.
اجاق گاز های ایرانی علاوه بر کیفیت خوبی که دارند قیمت بسیار مناسبی نسبت به برندهای خارجی دارند. این موضوع در صادرات این محصول بسیار تاثیر گذار بوده است.

از نکات مهم در خرید اجاق گاز صفحه ای، توجه به جنس قطعات آن است.

اجاق برقی

اجاق گاز برقی: اجاق گاز های برقی جزو جدیدترین مدل اجاق گاز ها به شمار می رود. که از انرژی برق استفاده میکنند. این مدل اجاق گاز ها سرشعله و چدن ندارند به جای آن از المنت ها استفاده شده است. که این المنت ها هر کدوم توان مخصوصی دارند.

از نظر تعداد شعله، اجاق گاز های برقی صفحه ای از ۲ شعله تا ۵ شعله تولید می شوند که در سالهای اخیر توسط برندهای ایرانی نیز تولید می شود. جنس رویه اجاق گاز های برقی، هم به صورت شیشه‌ای و هم به صورت استیل است. البته بیشتر اجاق گاز های برقی تولید شده در ایران، از جنس شیشه است.

خرید اجاق گاز برقی با قیمت مناسب، از تهران و مراکز تولیدی و فروش عمده امکان پذیر است.

اجاق گاز مسافرتی

اجاق گاز مسافرتی: یکی از وسایل مهم و کاربردی برای کوهنوردان اجاق گاز مسافرتی است. این اجاق گاز قابل حمل است و ابعاد کوچکی دارد و به راحتی می توانید هر مکانی از آن استفاده کنید.
بیشتر طبیعت‌گردان نیز از این اجاق گاز ها استفاده میکنند.

همانطور که گفته شد ابعاد این اجاق گاز ها معمولاکوچک است و یک کپسول به همراه دارند تا بتوان با آن اجاق گاز را روشن کرد.
خرید اجاق گاز مسافرتی با دقت به موارد زیر بسیار آسان خواهد بود.

  • جنس بدنه
  • استاندارد بودن
  • ایمنی
  • نوع انرژی مصرفی
  • میزان زمان استفاده از کپسول
  • وزن اجاق گاز
  • قابلیت جمع شدن

ملاک انتخاب یک اجاق گاز خوب چیست؟

همانطور که میدانید اجاق‌گاز یک وسیله ضروری به شمار می رود. بنابراین در انتخاب آن باید نهایت دقت را داشته باشیم.
همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم، اجاق گاز ها تنوع بسیار زیادی دارند. شما ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنید و اینکه به چه نوع اجاق گاز نیاز دارید. برای مثال اگر برای بالکن خود یک اجاق گاز می خواهید، مدلهای رومیزی لعابی گزینه خوبی هستند.

اما اگر برای مسافرت میخواهید، اجاق گازهای مسافرتی مناسب ترین گزینه برای شماست. برای آشپزخانه هایی که کابینت دار هستند مدل های صفحه ای طرفداران بسیاری دارد چرا که هم وزن کمی دارد و هم مدل بسیار جذاب و جدیدی دارند.

به صراحت می‌توان گفت بهترین مدل اجاق گاز هایی که امروزه در بازار ایران به فروش میرسند اجاق گازهای صفحه ای هستند. که در مقایسه با سایر مدلهای اجاق گاز محبوبیت ویژه ای دارند.

نکات مهمی که برای خرید اجاق گاز باید بدانید

فاکتورهای مهمی که باید قبل از خرید اجاق گاز آنها را بدانید و ببینید دقیقا چه می خواهید و چه اجاق گازی نیاز دارید.

توجه به توصیه های خرید اجاق گاز صفحه ای، رومیزی و… مناسب در انتخا درست به شما کمک خواهد کرد.

اجاق گاز فردار میخواهید یا طرح فر؟ مدل های کلاسیک می خواهید یا قدیمی؟ آیا آپارتمان شما آشپزخانه کوچک دارد یا بزرگ؟ در این بخش نکات اساسی که باید قبل از خرید اجاق گاز آن‌ها را بررسی کنید را بیان خواهیم کرد.

  1. توجه به ظاهر و مدل
  2. نوع سوخت مصرفی
  3. توجه به امکانات اجاق گاز
  4. گارانتی محصول و نحوه‌ی ارسال آن
  5. جنس بدنه محصول
  6. ابعاد اجاق گاز
  7. تعداد شعله ها را در نظر بگیرید
  8. توجه به ترموکوپل

میزان تولید اجاق گاز در ایران

اجاق گاز های ایرانی را اگر با مدل های خارجی آن مقایسه کنیم، می توان دید که از نظر قیمت تفاوت زیادی با هم دارند. در سالهای اخیر تولید اجاق گاز در ایران با تنوع بالایی انجام می شود، البته از نظر امکانات نیز بسیار پیشرفت کرده اند.

در گذشته بیشتر اجاق گاز های تولید شده در ایران، ساده بودند و هیچ امکاناتی نداشتند. اما میتوان امروز اجاق گاز هایی را دید که هم از نظر طرح و رنگ و امکانات بسیار پیشرفته هستند.

این موضوع در صادرات اجاق گاز از ایران بسیار موثر بوده است.

یکی از مقاصد اصلی صادرات اجاق گاز از ایران ترکمنستان میباشد.

میزان تولید اجاق گاز در ایران با توجه به سالهای گذشته، افزایش پیدا کرده است. چرا که هم برای نیاز داخل و هم برای صادرات محصول تولید می شود.

اما با توجه به آمار، بیشترین صادرات اجاق گاز توسط کشور چین انجام میشود. در رتبه های بعدی، کشورهای مانند مکزیک، ایتالیا، ترکیه و آمریکا قرار دارند.

میزان صادرات اجاق گاز از ایران نسبت به کشور های فوق بسیار پایین است. کشور آمریکا علاوه بر صادرات اجاق گاز، واردات اجاق گاز بیشتری هم دارد. کشورهای همسایه ایران از جمله عراق، افغانستان، امارات، ترکیه، عمان و کویت از کشورهای وارد کننده اجاق گاز هستند.

ایران با توجه به تولید اجاق گاز های صفحه ای، رومیزی، مبله، لعابی و… در تنوع بسیار بالا و قیمت مناسب، این فرصت را دارد که در زمینه صادرات اجاق گاز پیشرفت خوبی داشته باشد.

کدام کشور ها به ایران سرشعله اجاق گاز می فروشند؟

ایران علاوه بر تولید اجاق گاز، در داخل تولید قطعه اجاق گاز نیز انجام می دهد. اما با این وجود، واردات قطعات مختلف اجاق گاز از جمله سرشعله به میزان زیادی انجام می گیرد.
کشور ایتالیا و ترکیه جزو کشور هایی هستند که به میزان زیادی سرشعله اجاق گاز وارد ایران می کنند.
اجاق گاز اخوان، اسنوا، استیل البرز و… برند هایی هستند که از قطعات خارجی در تولید محصول خود استفاده می کنند.

محبوب ترین اجاق گاز های بازار کدامند؟

آیا محبوب ترین اجاق گاز های ایرانی و خارجی را در بازار ایران می شناسید؟

برای اینکه بهترین برند اجاق گاز را مشخص کنیم، باید معیاری را تعیین کنیم. چرا که بدون معیار نمی توان مشخص کرد کدام اجاق گاز کیفیت بالاتری دارد و مناسب است.

  • ایمنی
  • طراحی
  • ارزش خرید
  • امکانات و قابلیت ها

این معیارها یک برند را معرفی می کند که هم استاندارد است و هم می توان با خیال راحت خریداری کرد. برند هایی که در ایران و خارج از ایران موارد فوق را در محصولات خود رعایت می کنند، می توان گفت بهترین اجاق گاز هستند.

برندهای معتبر اجاق گاز خارجی و ایرانی به شرح زیر است.

  • اخوان
  • استیل البرز
  • بوش
  • لوفرا
  • و…

اجاق گاز های ایتالیایی بیشترین واردات را در بازار اجاق گاز ایران دارند.
خرید هر کدام از این اجاق گاز ها در تهران، اصفهان، تبریز و… امکان پذیر است و به راحتی می توانید خریداری کنید.

قیمت اجاق گاز ایرانی

قیمت انواع اجاق گاز ایرانی متفاوت است و نمی توان گفت تقریبا اجاق گاز های ایرانی این قیمت هستند. اجاق گاز رومیزی یک قیمت دارد. اجاق گاز صفحه ای استیل و شیشه ای یک قیمت متفاوت تر.

قیمت اجاق گاز فردار تمام استیل متفاوت از مدل شیشه ای است. قیمت اجاق گاز رومیزی ارزان تر از مدل های صفحه ای است.

قیمت اجاق گاز ساده قدیمی نیز پایین تر از مدل های جدید آن است. برای مثال قیمت روز اجاق گاز رومیزی ساده لعابی پایین تر از قیمت گاز رومیزی شیشه ای است.
بنابراین شما برای اطلاع از قیمت ها ابتدا باید مشخص کنید که، اجاق گازی که می خواهید چه امکاناتی باید داشته باشد. بعد از این مرحله راحت تر می توانید اجاق گاز مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

قیمت اجاق گاز ایتالیایی

اغلب اجاق گاز های خارجی در بازار ایران، ایتالیایی هستند. معمولا قطعاتی هم که در اجاق گاز های ایرانی استفاده می شود، ایتالیایی است.

بنابراین می توان گفت اجاق گاز های ایتالیایی بازار فروش خوبی در ایران دارند.

از نظر قیمت، اجاق گاز های ایتالیایی قیمت بالاتری نسبت به برند های ایرانی دارند. اجاق گاز های ایتالیایی که در بازار ایران عرضه می شود صفحه ای، برقی و فردار هستند. که هر کدام دارای قیمت های خاص و امکانات متفاوتی هستند.
برند هایی از جمله لوفرا، تکنو و… جزو برند های ایتالیایی هستند و اگر یک اجاق گاز لوکس با امکانات عالی می خواهید، انتخاب عالی هستند.

مرکز خرید اجاق گاز در تهران

مرکز خرید اجاق گاز در تهران، متنوع ترین طرح های اجاق گاز رومیزی، صفحه ای، لعابی، طرح فر و… را با قیمت مناسب عرضه می کنند.

امکان خرید اجاق گاز ترموکوپل دار ایرانی و خارجی با کیفیت عالی در سراسر کشور.

اگر خریدار اجاق گاز خوب هستید، می توانید با مطالعه این مقاله که به نوعی راهنمای خرید اجاق گاز صفحه ای، رومیزی و… است، بهترین مدل اجاق گاز را از این مجموعه تهیه کنید.

خرید اجاق گاز مستقیم از کارخانه تولید، از مزیت های سفارش محصول از این مجموعه به شمار می رود.

مهدی پنجی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
mobile icon مدیر مجموعه: 09199819936

این مجموعه شما را به خرید بهترین اجاق گاز دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید